Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sonntag, 2. November 2014

Bobbi Brown Long-Wear Gel Sparkle: Smokey Topaz & Midnight Forest

Hallo ihr Lieben!
In diesem innovativen Produkt werden Lidschatten und Eye Liner vereint, um Definition und Drama für ein aufregendes Augen-Makeup mit intensiven Farben und schönem Schimmer zu kreieren.
Bobbi Brown Long-Wear Gel Sparkle ist ein echter Multitasker, lässt sich nach Bedarf verwischen und verblenden, kann als Eye Liner verwendet werden oder um die Auge zu definieren.

Hej dziewczyny!
Long- Wear Gel Sparkle to eyeliner i cien w jednym, dzieki któremu stworzymy wielowymiarowy makijaz. Mozemy stworzyc przydymiony blyszczacy Look albo zrobic intensywnie mieniace sie kreski.
Produkt mozna latwo nalozyc na powieki, daje sie ladnie blendowac i jako eyeliner spisuje sie idealnie.











Ich liebe Bobbi Brown Augen Produkte wirklich sehr! Ich besitze auch einige davon, da die mich nie enttäuscht haben! Als ich die neuen Gel Sparkle Eyeliner gesehen habe, wusste ich, dass ich welche davon haben muss! 3,5 g kosten 32€.
Die Textur ist wirklich klasse, weich, leicht zum Auftragen und der Schimmer ist einfach sensationell! Die Haltbarkeit ist richtig Top! Die haben den ganzen Tag gehalten und nichts hat sich bewegt oder ist verrutscht! Das Beste ist, dass man kann die Intensivität super kontrollieren und selber entscheiden kann, wie intensiv das  Makeup sein soll.

Kocham produkty do oczu firmy Bobbi Brown! Posiadam ich sporo, poniewaz mnie nigdy nie zawiodly! Eyelinery i kremowe cienie nie wysychaja, nie zmieniaja swojej konsystencji, przyjemnie sie nakladaja na powieki i maja znakomita trwalosc.
Bobbi Brown Gel Sparkle to jeszcze cieplutkie najnowsze produkty (3,5g kosztuja 32€), na które oczywiscie sie natychmiast pokusilam. Maja wspaniala, kremowa konsystencje, znakomita pigmentacje, daja sie idealnie rozprowadzic po powiece a drobinki które posiadaja mienia sie naprawde pieknie. Ich trwalosc jest fantastyczna, przez caly dzien (10 godz) nic sie nie starlo, nie wyblaklo i nie zniknelo z moich powiek. Najlepsze jest to, ze intensywnosc koloru i blysku mozemy dobrze kontowolwac i decydowac jak mocny ma byc efekt koncowy naszego makijazu.



Beide Farben habe ich leicht mit dem Eyeliner Pinsel aufgetragen 
Links: Smokey Topaz als Eyeliner-Stricht und eine leicht verblendete Schicht 
Rechts: Midnight Forest als Eyeliner-Strich und ebenfalls eine leicht verblendete Schicht

Oba kolory lekko nalozone pedzelkiem do eyelinera
Po lewo: Smokey Topaz nalozony jako kreska i jako roztarta lekka warstwa cienia
Po prawo: Midnight Forest nalozony jako kreska i jako roztarta lekka warstwa cienia



Wie ihr seht, bietet schon ein leichter Auftrag einen wunderschönen, gleichmäßigen und schimmerigen Endeffekt.

Jak widzicie, juz lekkie nalozenie produktu daje wspanialy, równomierny i blyszczacy efekt koncowy.





Hier habe ich den Smokey Topaz als Eyeliner benutzt und den Midnight Forest habe ich sehr leicht als Akzent auf den unteren Wimpernkranz gesetzt.


W moim makijazu uzylam Smokey Topaz jako eyeliner a Midnight Forest podkreslilam leciutko moja dolna linie rzes.


Wie gefallen euch die neuen Bobbi Brown Long-Wear Gel Sparkle Produkte?
Werdet ihr euch auch welche kaufen?

Liebe Grüße
Eure Karo


Jak sie Wam podobaja nowe Bobbi Brown Long-Wear Gel Sparkle?
Skusicie sie na nie tak jak ja to zrobilam?

Pozdrowionka
Karo


Kommentare:

  1. Śliczny makijaż i bardzo ciekawe produkty. ;3
    Pozdrawiam. :**

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Slicznie Ci Angeliko dziekuje :)
      Pozdrowionka :*

      Löschen
  2. Obydwa Ci świetnie pasują do koloru oczu, chociaż brąz bardziej mi się podoba:)

    AntwortenLöschen
  3. Smokey Topaz wygląda przepięknie! ♥
    Podobają mi się ostatnio takie świetliste kreski i sama praktycznie codziennie takie robię - najpierw jaskółkę zwykłą czarną kredką, a potem delikatnie nakłądam warstwę boskiego cienia w kredce Chanel [ :***** ] i w sumie cały makijaż zrobiony i błyszczy jak rozgwieżdżone niebo nocą :)
    Bobbi Brown wieznie mam na liście chciejstw i wiecznie nie kupuję, bo cena przytłacza :( Uwielbiam jej bibułki matujące, są naprawdę świetne, znasz? Z cieni mam ochotę na jakąś paletkę uniwersalnych brązów. Kusi mnie też róż do policzków w odcieniu Nectar, wydaje się dla mn ie idealny :) Kiedyś będzie mój!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Uwieliam takie kolory jak wlasnie Smokey Topaz :)
      Mnie tez, bo nie trzeba za duzo na oczko a efekt jest swietny :) ojjj cieszy mnie to cieszy :))) ten Chanelek jest cundy lubie je, szkoda tylko ze to limitka byla :(
      Bobbi Brown bardzo lubie i posiadam kilka ;D produktów. Znam ich bibulki, milalam :)
      Z rózy mam 2 i sa naprawde wspaniale, maja dobra teksture i super pigmentacje :) ja ma Coral i Flame oba z drobinkami ;D
      Buziaki i milej niedzielki :***

      Löschen
    2. No właśnie - niby wiele się nie namęczysz, a efekt cud miód :)
      Haha, widziałam na Insta te "kilka" produktów, Szalona ;) Bibułki są super, często ich używałąm przed podkłądem i wtedy dłużej i lepiej się utrzymywał, taki myk ;)
      Ja jakoś średnio przekonana jestem do róży z drobinkami, owszem, używam czasem, ale z reguły wolę matowe - wystarczy mi jużbłysku z mojej tłustej skóry ;)
      Wzajemnie! :*

      Löschen
  4. Oba wyglądają przepięknie na Tobie! :) Muszę się im bliżej przyjrzeć:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. bardzo Ci dziekuje :) sa wspaniale i ich trwalosc powala :))) obejrzyj sobie bo warto :)
      ja chyba sobie jeszcze jeden kolor dokupie

      Löschen
  5. Moja powieka nie przepada za linerami, ale Ty wyglądasz pięknie :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. wielkie dzieki :) jak nie kreska to jako cien mozna je tez nalozyc :)

      Löschen
  6. Total schön! Und deine Wimpern sind ja ein Traum <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen lieben Dank :)
      alles Dank den Wimpernserum :)

      Löschen
  7. Loving both the shades!

    Check out my new post Here!!!

    AntwortenLöschen
  8. Ja z BB miałam tylko Shimmer Brick, ale akurat srednio mi pasował.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Tez mialam nawet 2 i jeden dalam kumpeli a drugi mamie bo tez mi srednio pasowal ;D

      Löschen
  9. Piękne a oko Twe najpiękniejsza (a nawet dwa oka ;) Midnight Forest jest cudny alee wabik taki świetlisty ...że tak powiem jest oko na na TYM oku zawieścić, oj jest ;))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. wielkie wielke dzieki Esku :))) milo mi bardzo :*
      Uwielbiam takie drobinkowce na oczach i to baaardzo :)

      Löschen
  10. Ich mag Bobbi Brown ja sehr :) Die Farben sehen echt toll aus! Für mich könnten sie aber gern etwas pigmentierter sein...
    Ich habe leider aber auch schon Reinfälle erlebt mit der Marke..diese Gel Eyeliner kaufe ich nie wieder. 2x hintereinander denselben Ton gekauft und MEGA schnell ausgetrocknet...geht gar nicht, find ich...für den Preis sowieso nicht.
    Liebe Grüße

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Die sind TOP pigmentiert wie ich schon geschrieben habe, ich habe mich für einen LEICHTEN Auftrag entschueden. Ich habe mehrere Gel Liner von Bobbi Brown und finde die Spitze, keiner ist mir eingetrocknet und die lassen sich immer noch 1A auftragen !
      Schade , dass dir so was passiert ist.

      Löschen
  11. Powoli odkrywam tę markę i już ją kocham :) Te cienie są prześliczne (ja jeszcze żadnych nie mam, ale kto wie...)
    Cudne oko zmalowałaś :)*****

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ta marka zasluguje na wieksze zainteresowanie :)
      Produkty do oczu bardzo polubilam, takze róze i podklady i korektory :***
      Slicznie dziekuje :)

      Löschen
  12. Karo, ja nie wiem, jak Ty to robisz, ale właściwie każdy produkt do oczu zaaranżowany w Twoim makijażu, na który ze względu na kolor nie zwrociłabym normalnie uwagi, mogłabym z miejsca kupić :) Jak np. to wspaniałe zielone cudeńko! Odcień jest niesamowity, a w połączeniu z drobinkami wygląda fenomenalnie... Eyelinery żelowe od Bobbi uwielbiam i właśnie od kilku dni dumam nad nowym nabytkiem :) Muszę zaopatrzyć się w nową czerń, ale chodzi mi po głowie też coś kolorowego, dlatego dziękuję za trop :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Kochana, co za komplement! Slicznie Ci dziekuje :))))
      Bo to tak czasem jest, ze jak sie widzi w opakowaniu to nie jest sie az tak zainteresowanym danym produktem a jak zdjecia, swatches itd sie widzi to serducho od razu bije mocniej. No ia nigdy zdjec nie podkrecam, bo wlasnie zauwazylam , ze coraz wiecej amerykanskich blogerek to robi i potem kolory sie nie zgadzaja tzn.róznica jest naprawde spora ;D
      Wlasnie te drobinki sa niesamowite i dzieki nim oba kolory powalaja :)
      Eyelinery tez uwielbiam , nigdy mnie nie zawiodly :) kolorowe tez maja i to piekne :))))

      Löschen
  13. wyglądają cudownie :) oba kolory i to mówię ja, która raczej nie przepada za wszystkim co w jakikolwiek sposób przypomina zieleń na oku ;p
    ale Ty masz te rzęsiska :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. oj bardzo Ci kochana dziekuje :) to milo mi, ze Ci sie spodobaly :)
      rzesiska wychodowane na serum ;D M2 Lashes <3 <3 najlepsze na swiecie :)

      Löschen
    2. o tym serum nie słyszałam :) nie widzę bimatoprostu w składzie :)) tylko nie wiem co jest ukryte pod tym aktywnym składnikiem MDN Methylamido-dihydro-Noralfaprostal - ?? nie wiesz może, nie mogę znaleźć informacji :(

      Löschen
    3. zobacz tutaj :
      http://www.m2beaute.com/Eyelash-Activating-Serum.html
      i kliknij na INHALTSSTOFFE ( to sklad po niemiecku )

      Löschen
  14. die sind ja wirklich sehr schön! ich habe auch einen eyeliner von bb und bin damit sehr zufrieden :) tolle fotos ... und soooo tolle wimpern ... dickes bussi

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ich habe auch mehrere und alle aber wirklich alle sind TOP !
      vielen lieben Dank, dass dir alle gut gefällt :)
      bussi :****

      Löschen
  15. Piekne kolorki, mam na nie duza ochote. Mam pytanko, masz moze czarny zelowy eyeliner BB ? kupilam ostatno, ale nie specjalnie sie u mnie sprawdza, musze sie sporo nameczyc zeby uzyskac zamierzony efekt czerni , troche mi sie maze :(

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ślicznie dziękuje ;)
      Mam z czarnych 2 Caviar Ink oraz Black Mauve Shimmer i oba sa super ;) jaki Ty masz opis koloru ?
      No i naprawde duzo tez od pędzelka zależy :-) nie musi to być jakich bardzo drogi pędzelek ale od włosia i od tego jak jest on zbity zależy całe nałożenie produktu ;)

      Löschen
    2. Moj to Black ink 1, matowa czern, wiec jeszcze inny odcien. Moze faktycznie musze sprobowac z innym pedzelkiem, dzieki bardzo :)

      Löschen
    3. no maty czasem kiepsko sie nakladaja ale ogólnie pigmentacja eyelinerów Bobbi Brown jest znakomita :)
      naprawde, spróbuj z innym pedzelkiem :)

      Löschen
  16. Sieht wunderschön aus :) Ein tolles Produkt!

    Liebe Grüße

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen Dank :) finde die auch äußerst gelungen <3 <3

      Löschen
  17. Ulala, pełen obłęd! Cudownie wyglądają! *.*
    Kocham takie drobinkowce miłością ogromną! :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Noooo mnie tez sie strasznie pobobaja :)))) uwielbiam tak jak i Ty takie drobinkowece :)
      Szkoda tylko, ze 2 odcienie niebieskiego dali , lepiej jednak by jeden fiolecik dali :)

      Löschen
  18. Zieleń jest rewelacyjna! Bardzo mi się podoba.

    AntwortenLöschen
  19. Och brąz mi się podoba, choć zieleń też niczego sobie.. ;D Ostatecznie poszłabym w kierunku pierwszego ze względu na uniwersalność ;-)

    AntwortenLöschen
  20. Hm, muszę przyznać, że makijaż bardzo mi się podoba ale nie wiem czy te produkty byłyby dla mnie. Mam mieszane uczucia :D

    AntwortenLöschen
  21. Z BB szalenie lubię i cenię eyelinery, są niezniszczalne! Miałam ochotę na jakiś kolor z tej serii, ale dla mnie za dużo blink blink. To chyba efekt tego, że coraz chętniej sięgam po kremowe lub matowe produkty bez dodatku żadnego świetlika, jednak pokazałaś je cudnie :)

    AntwortenLöschen
  22. Both shades are sooo beautiful! I love the brown, it would make a great easy smoked lined eye look! They look great on you karo!

    AntwortenLöschen
  23. Piękne! Sama bym się chętnie na brąz skusiła ;) Ślicznie Ci w nich ;*

    AntwortenLöschen
  24. Jak zwykle u Ciebie piekne zdjecia no i te rzesy ! Wow !:) przecudowne sa. Bardzo, ale to bardzo podoba mi sie ta zielen - chyba sie skusze - super to wyglada ! Zreszta oba sa sliczne - mialam do tej pory tylko pomadke I roz z tej firmy, ale widze, ze czas sie zdecydowac na wiecej produktow. Slicznie w nich wygladasz - piekne oczy - ale to pisze zawsze jak wiesz - I bede bo nie moge sie napatrzec :-):-***** buziaki
    Acha - kocham te herbatki od Ciebie <3

    AntwortenLöschen

Blog template designed by SandDBlast